23 Aralık 2009 Çarşamba

KADINLAR NE SÖYLESE, ERKEKLER YİNE ANLAMAZ!

Karşı cins ile konuşurken aklını tatile gönderen cinse, erkek denir! Yani bu sebeple; "kadınlar ne söyler, erkekler ne anlar" gibi söylemler boş olup, doğrusu "kadınlar ne söylese, erkekler yine anlamaz"dır. İşte bir kaç örnek.


YILDÖNÜMÜ

Bütün yıldönümleri sorunludur.

Kadın: Bu gün ne yapıyorsun?
Erkek: Kankayla takılırız diyorum.
Kadın: Peki biz bir şey yapmayacak mıyız?
Erkek: Ne bileyim. İstersen sen de gel, takılırız biraz.
Kadın: Ne işim var benim sizinle?
Erkek: Olsun, Orhan iyi çocuktur. Maç falan seyrederiz.
Kadın: Ben maç falan seyretmek istemiyorum!
Erkek: E Avatar'a gidelim o zaman.
Kadın: Ay patlama inşallah! Bu gün ne?
Erkek: Cumartesi.
Kadın: Öyle diil...
Erkek: Haa 27'si, onu mu diyorsun?
Kadın: Bu gün bizim evlilik yıldönümümüz, ne diyim ben sana!
(Bu güne kadar, gönül alıcı bir tepki veren hiç bir erkeğe rastlanmamıştır!)
Erkek: Daha geçen sene kutlamadık mı biz onu ?

HASTALIKTA VE SAĞLIKTA

Kadın hastalanmaz, hastalanırsa işte böyle olur.

Erkek: Aa, erken gelmişsin bu gün?
Kadın: Başım ağrıyor..
Erkek: Benim de bütün gün ağrıdı.
Kadın: Ateşim de var...
Erkek: Galiba benim de var, bak nasıl kıpkırmızı olmuşum.
Kadın: Bütün gün öksürdüm durdum.
Erkek: Benim de boğazımda bir gıcık, çok rahatsız ediyor.
Kadın: Anormal halsiz hissediyorum kendimi.
Erkek: Yaa, benim de kolumu kıpırdatacak halim yok, nasıl şeyse!
(Kadın artık burada pes eder..)
Kadın: Hay Allah, bi doktora gitseydin bari.
Erkek: Niye, çok mu kötü görünüyorum?
Kadın: Ne bileyim, domuz gribi falan olma da...
Erkek: Yok canım, olur mu? Olabilir mi? Ben en iyisi biraz uzanayım.

Ama hak yemeyelim, bazen çok da şefkatli olabiliyorlar! Kadın hala yatak-döşek.

Erkek: Nasıl oldun?
Kadın: Biraz daha iyiyim.
Erkek: İyisin, iyi. Yüzüne kan geldi.
Kadın: Öyledir herhalde.
Erkek: Bu gün ne yiyoruz?
Kadın: Valla, hiçbir şey yapamadım kaç gündür, evde de bir şey yok.
(Belki dışarıdan bir şey söylenir ya da erkek bir şeyler hazırlar?)
Erkek: Hayatım, hiç acele etme. Ben daha o kadar acıkmadım. Kendini iyi hissedince kalkar yapıverirsin bir şeyler!

Sonuçta, bir kadını yine en iyi bir başka kadın anlar. Aşağıdaki video da, yazımıza bonus olsun!


2 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Her ne kadar katılmasam da eğlenmekte sayın bayanların hakkıdır. Sevinin bakalım :PP

goglar dedi ki...

erkeklerin gözüyle, kadınlar da gülümsetir muhakkak ki! amaç da bu zaten, biraz gülümseyelim, eğlenelim. yoksa bu hayat nasıl geçer, kadınlar-erkekler nasıl geçinirler di mi ama:D